budownictwo-okretowe-w-polsce

Budownictwo okrętowe w Polsce

Przedsiębiorstwo wypełnia misję stabilnej pozycji wykonawcy kadłubów i statków na szczecińsko-polickim rynku okrętowym w segmencie wielozadaniowców do ładunków ciężkich oraz frachtowców uniwersalnych – również pod ładunki kontenerowe o wymiarach:

  • Loa do 120 m,
  • B do 20 m,
  • tonażu stali do 2000 t

głównie dla odbiorców holenderskich.

Na sąsiednich budowach firma produkuje również kadłuby śródlądowych barek pchanych i motorowych masowców i tankowców a także konstrukcje pontonów morskich dla odbiorców holenderskich i niemieckich.

We help companies turnaround their non-profitable ventures into something that benefits them. Our specialty lies in understanding what makes a company special and what makes it tick.

Cala produkowana flota dostarczana jest w stanie kompletnie wyposażonego kadłuba bądź statku – w zależności od kontraktowanych zakresów prac. Jednostki wypływają z kompletnymi systemami rurociągów, izolacją, elektryką i w razie potrzeb – systemami nawigacyjnymi. Produkowane kadłuby/statki pokryte SA pełnym systemem antykorozyjnym.